31/3/15

Γράφει η Αστροναύτισσα Ψυχή μου...








Αυτό το άρθρο γράφτηκε για εμένα: "Η Ροζ Αλεπού".
Διάβασέ το συνειδητά και θα καταλάβεις. Και για εσένα...

http://www.mixgrill.gr/ar23654el_fm-to-web-i-roz-alepoy.html 


Κάποιος με παρακολουθεί...

Μου χάρισαν πρόσφατα το βιβλίο του Μικρού Πρίγκηπα.
Ήμουν πάντα ο Μικρός Πρίγκηπας που Εξημερώνει συγκεκριμένα
τις Αλεπούδες που σπάνια θέλουν να Εξημερωθούν.

Αλλά ποτέ μα ποτέ δεν είχε περάσει από το μυαλό μου ότι υπάρχει κάπου μια προσομείωσή μου γραμμένη. Όπου εγώ επιτέλους είμαι η Αλεπού κι ένας Παρατηρητής με Καταγράφει: Ερμηνεύοντάς με όπως μόνο το Μάτι του Θεού μπορεί, για κάθε Ανθρωποψυχή.

Ο Μικρός Πρίγκηπας έχει Ευθύνη.Είναι αυτός που Βλέπει ό,τι χρειάζεται Φροντίδα. Είναι ωραίο να χάνεις για λίγο το Αίσθημα Ευθύνης και να γίνεσαι
η Αλεπού. Κάποιος την είδε. Αν κάποιος την είδε, είναι σα να τη Φρόντισε.

Τελικά ο Μικρός Πρίγκηπας και η Αλεπού θα μπορούσαν να είναι η ίδια
Ψυχή σε διαφορετικούς Ρόλους σε Ταυτοχρονισμό στο Τώρα. Το Χτες που Συγχωνεύτηκε στο Σήμερα. Ποτέ δεν ξέρεις ποιος είναι ο διπλανός σου...

Όταν επιτρέψεις από Φροντιστής να γίνεις ο Φροντισμένος, όταν από Υπεύθυνος Παραιτηθείς ξαφνικά, τότε το Σύμπαν θα υποχρεωθεί να σου στείλει Φύλακες, Φροντιστές. Ο Φύλακας - Φροντιστής [Μάτι του Θεού] είναι ο ίδιος ο Εαυτός σου Ενδεδυμένος τον Απέναντι Ρόλο - του Άλλου.

Ο Άλλος κι εμείς είμαστε Ένα.
Ο Παρατηρητής και το Παρατηρούμενο Συγχρόνως αλλά και σε Συγχώνευση
την ίδια στιγμή.

Ο Χριστός ήταν πολύ μπροστά. Σου είπε: ο Άλλος είναι ο Θεός - πρόσεχε
τη συμπεριφορά σου απέναντι στον οποιοδήποτε [να είσαι Συνειδητός].

Αν ο Θεός Ενοικεί μέσα σε κάθε Έμ-Ψυχο Πλάσμα, τότε ο Μικρός Πρίγκηπας
και η Αλεπού είναι ο Ένας Συμπλήρωμα του Άλλου. Όπου εναλλάξ έρχονται
σε Ρόλους στη Γη. Μια ο ένας κάνει το Φύλακα - Μάτι του Θεού, μια ο άλλος...

Μέχρι η Αλεπού να ολοκληρώσει το Μάθημά της.
Μέχρι ο Μικρός Πρίγκηπας να ολοκληρώσει κι αυτός.

Αυτοί οι 2 Ρόλοι είσαι Εσύ και ο Ανώτερος Εαυτός σου. Αυτός ποτέ δεν μπορεί
να βρίσκεται Ενσαρκωμένος όταν είσαι Ενσαρκωμένος Εσύ. Και αντίστροφα.

Αλλά μπορεί να Εισέρχεται Μέσα σου όταν τον Χρειάζεσαι Πολύ και να
σε Ηρεμεί, να σε Φωτίζει...

Το ταξίδι αυτό στην Ενσάρκωση, για τις Πολυσχιδείς, τις Ευφυείς,
τις 'Αγγελοκρουσμένες' Προσωπικότητες είναι ήδη Γνωστό. Έχει ήδη συμβεί.
Αλλά θέλουν να το Αποκωδικοποιήσουν μέχρι την τελευταία του λεπτομέρεια
ερχόμενοι στη Γη μεταμφιεσμένοι 'δήθεν ως Άνθρωποι', 'δήθεν ως Αλεπούδες
κι ενίοτε ως Πρίγκιπες".

Ώστε να Ησυχάσουν και να Ανυψωθούν χωρίς να έχουν αφήσει
τίποτα ανερμήνευτο πίσω τους....

Και επιστρέφουν στη Γη μονάχα από βίτσιο.
Μία τέτοια Ενσάρκωση, από βίτσιο, είναι αυτή της Αλεπούς.

Ο Πρίγκηπας ακολουθεί πάντα όχι γιατί έχει άλλη πια δουλειά να κάνει εδώ,
αλλά από Αγάπη στο Συντροφικό Άλλο Είναι του...


Με Αγάπη,

Φίλις Χρυσού
[Αndromeda Galactica]





*Tα συγγράμματά μου υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα ιδιοκτησίας.
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνο με την πρόσθεση των συνδέσμων
και του ονόματός μου. Ευχαριστώ για την κατανόηση.