16/3/15

Μιλώ για Εσένα, Θεέ μου...









[ΑΝ] Εγώ είμαι όπως νιώθω - μία Ζωντανή Προσευχή.

[ΑΝ] Η Ανάσα μου κάνει φύλλα να θροίζουν 
στην άλλη Άκρη της Γης.

[ΑΝ] Το Άστρο της Ψυχής μου Ανατέλλει κάθε τόσο 
και σε ένα άλλο Ηλιακό Σύστημα ταυτόχρονα, 
όπως ξυπνάω κι εγώ κάθε πρωί εδώ στη Γη.

[ΑΝ....]

[ΑΝ] Η Μοναδικότητά μου είναι για το Θεό 
άλλη μια Όμορφη Στιγμή Δημιουργίας του.

[ΑΝ] Ο τρόπος που βλέπω τον Κόσμο είναι τρόπος 
και για άλλη Ψυχή να Βλέπει και να Νιώθει 
τόσο όμορφα...

[ΑΝ] Το ότι Ευλογώ τα Βάσανα όσο και τις Χαρές 
με κάνει καλύτερη Μαθητιούσα Ψυχή στη Γη.

[Αν] Το γεγονός ότι γράφω Ποιήματα 
από Υπέρμετρη Θεϊκή Χαρά ξεκουράζει 
τις Ψυχές που θέλουν να γράψουν τόσα 
αλλά δεν μπορούν...

[ΑΝ] Το ότι Υποκλίνομαι μπροστά σε Ψυχές 
που δε γνώρισα ποτέ προσωπικά, 
τις κάνει να νιώθουν την Αγάπη 
που τους στέλνω.

[ΑΝ] Τα ανείπωτα λόγια μου για την Ομορφιά 
αυτού του Φυσικού Κόσμου είναι Ποτάμι Ενέργειας 
που στα Όνειρα ποτίζει τα Φωτεινά Λιβάδια μου 
- στην 4η διάσταση...

[ΑΝ...]

[ΑΝ] Όλα αυτά, καθώς και ο Ευχαριστήριος Αλαλαγμός 
της Ψυχής μου προς τα Σύμπαντα Ακούγεται...


[ΑΝ...]



Δε χρειάζομαι το ΑΝ για να Πειστώ για το Γεγονός 
ότι είσαι Παντού Θεέ μου...







Με Αγάπη για όλες εσάς, Ψυχές!

Φίλις Χρυσού
[Andromeda Galactica]






*Tα συγγράμματά μου υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα ιδιοκτησίας.
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνο με την πρόσθεση των συνδέσμων
και του ονόματός μου. Ευχαριστώ για την κατανόηση.