30/8/14

ΜΕΤΑΣΤΟΙΧΕΙΩΣΗ: Καθώς το Παρελθόν Συγχωνεύεται στο Τώρα...




Ένα πολύ σημαντικό μήνυμα από μία Ουράνια Οντότητα η οποία με απλά λόγια μας δείχνει το δρόμο για το μεγάλο "Κβαντικό Άλμα" που χρειάζεται να κάνει κάθε Ενσαρκωμένη Ψυχή...


Καθώς διαβάζετε διαλογιστείτε σε κάθε λέξη ενώ διαβαίνετε αυτή την Ιερή Θεραπευτική Μυητική Διαδρομή.




Από την Ακραία Πόλωση στη Συγχώνευση. 
Η ανάγκη της Μεταστοιχείωσης για την Ανύψωση του "Είναι".



«Το Παρελθόν μέσα στο Τώρα»


Μήνυμα του Ηλιακού Άγγελου από τον Αναληφθένα Αστερισμό του Αρκτούρου ΙΛΙΑ - ΕΜ δια μέσω της Επικοινωνού Suzanne Lie

http://nblo.gs/Zz7dF  [Ιούλιος 1995]


Πολυαγαπημένοι,

Ονομάζομαι Illuminata Emaculata / Άχραντο ΦωςΕίμαι επίσης  γνωστή ως ΙΛΙΑ-ΕΜ, Ελοχίμ από τον Αρκτούρο. Το αληθινό μου όνομα μου δεν μπορεί να γραφτεί ή συνηχηθεί στη γλώσσα σας, αλλά κλείστε τα μάτια και τα αυτιά σας τώρα και θα νιώσετε την υπογραφή μου!!!!

Είμαι Ηλιακός Άγγελος ή Ελοχίμ εκ του Αστρικού Συστήματος του Aρκτούρου. Αισθανθείτε την Ενεργειακή Υπογραφή μου ως Αγνότητα και Θεία Άνευ Όρων Αγάπη.

Η Γη δεν είναι ο μόνος πλανήτης που βιώνει την Αγάπη. Η Αγάπη είναι η Δόνηση της Δημιουργίας.
Ωστόσο, η Γη ήταν ένας από τους λίγους πλανήτες, που έχει τολμήσει να παρατείνει την δόνηση της Αγάπης στην 3η διάσταση.

Δεδομένου ότι στην 3η διάσταση επικρατεί η Πόλωση του Πνεύματος και αυτή του Σκότους. Δηλαδή διαχωρισμός του Φωτός από το Σκοτάδι. Η Αγάπη έτσι πολώνεται στο ένα άκρο του φάσματος, το οποίο αντιπροσωπεύει το Φως, ενώ στην άλλη άκρη του φάσματος πολώνεται ο Φόβος, που αντιπροσωπεύει το Σκοτάδι.

Αυτή η Πόλωση της Αγάπης / Φως και του Φόβου / Σκοτάδι δημιουργεί την αίσθηση του διαχωρισμού που είναι χαρακτηριστικό της τρίτης διάστασης.

Ωστόσο, ο διαχωρισμός είναι στην πραγματικότητα μια ψευδαίσθηση, γιατί αυτές οι πολικότητες  είναι αναμεμειγμένες όπως τα συστατικά του αίματος μέσα στα τριτοδιάστατα φυσικά σώματά σας.

Το Σκοτάδι είναι σαν το πλάσμα του αίματος το οποίο μεταφέρει το Φως και το Φως είναι σαν τα κύτταρα του αίματος, είναι το δομικό της Ζωής και η συνέχισή της. Έτσι μπορείτε να δείτε ότι το Σκοτάδι είναι αναγκαίο όσο και το Φως για να βιωθεί η εμπειρία στην 3η διάσταση.

Εγώ η ΙΛΙΑ-ΕΜ δονούμαι σε μια διάσταση όπου δεν υπάρχει διαχωρισμός. 

Πνεύμα και Ύλη, Φως και Σκοτάδι - η Ενότητα και η Διαχωριστικότητα είναι ΕΝΑ!

Εμείς στον Αρκτούρο περιμένουμε την πλήρη επανένωσή μας με εσάς. Είμαστε τόσο περήφανοι που πολλοί από εσάς μας θυμούνται. 

Τώρα, επιτρέψτε σε όλα όσα έχουν να κάνουν με τους «Παλιούς Τρόπους" να ανέλθουν στην επιφάνεια της Συνειδητότητάς σας και στην επιφάνεια της Φυσικής σας Μορφής.

Τώρα, ακριβώς όπως το αίμα απελευθερώνεται μέσα από ένα τραύμα, επιτρέπει σε όλα τα παλιά, μέσα από τα βαθύτερα και σκοτεινότερα μέρη της τριτο/τετραδιάστατης ύπαρξής σας, να απελευθερωθούν.

Καθώς η «αιμορραγία» έρχεται στην επιφάνεια, σχηματίζει ένα «κέλυφος». Αρχικά, αυτό το κέλυφος θα είναι σκληρό και γρήγορο. Μπορεί να φαίνεστε σαν «τραυματίες» και να βιώσετε έτσι όλους τους Περιορισμούς και τις Δυσαρέσκειες από πολλές, πολλές προηγούμενες ζωές. Όλες αυτές οι εμπειρίες είναι ένα μέρος της συνολικής εμπειρίας σας στη Γη.

Και θα βγουν από το Σκοτάδι στην Επιφάνεια, πριν Θεραπευτούν και Απελευθερωθούν - μια για πάντα!

~ Νιώστε μέσα στο σώμα σας το πώς κάθε δάκρυ της θλίψης, κάθε κραυγή απελπισίας, και κάθε ρίγος της μοναξιάς απελευθερώνεται στην επιφάνεια, στο Φως της Συνειδητότητάς σας ώστε να θεραπευτεί.

~ Νιώστε μέσα στο σώμα σας το πώς κάθε κραυγή θυμού, κάθε σύσπαση από τη ματαίωση μιας έκρηξης οργής, απελευθερώνεται στην επιφάνεια, στο Φως της Συνειδητότητάς σας ώστε να θεραπευτεί.

~  Νιώστε τώρα μέσα στο σώμα σας το πώς κάθε μάχη για την τιμή, κάθε συστολή από φόβο, κάθε σύννεφο της κατάθλιψης απελευθερώνεται στην επιφάνεια, στο Φως της Συνειδητότητάς σας ώστε να θεραπευτεί.

Η διαδικασία της απελευθέρωσης είναι παρόμοια με το ταξίδι μιας μικρής φυσαλίδας που αναδύεται το κάτω μέρος ενός ρεύματος [όπως μέσα από ένα ποτάμι]. Ακολουθήστε αυτή τη φούσκα καθώς ταξιδεύει προς τα πάνω, μέσα από τον πυρήνα του εαυτού σας.

Τώρα αγαπήστε τη καθώς βγήκε στην επιφάνεια, στο Φως της Συνειδητότητάς σας. Επιτρέψτε να ελευθερωθούν τα πάντα στο Φως μέσα από τις σκιές της [κυτταρικής] σας μνήμης. 

Δεν είναι μόνο οι αναμνήσεις αυτής της ζωής, αλλά οι αναμνήσεις από όλες τις ζωές που έχετε ζήσει στους τριτο/τετραδιάστατους κόσμους.

Αυτές οι μνήμες είναι πλέον παρελθόν σας. Είναι χθες.

Σήμερα είστε ελεύθεροι. Σήμερα είστε Νικητές.

Σήμερα είστε το συνολικό άθροισμα όλων όσων έχετε υπάρξει από τότε που φύγατε από την [Εστία] Καρδιά / Νόα του Θεού.

Νιώστε το Κέλυφος του Χθες που απελευθερώνεται από το «Είναι» σας.

Σύντομα το «χωμάτινο - πήλινο σώμα" που έχει βιωθεί σα φυλακή θα ραγίσει, θα ανοίξει και θα αποκαλύψει το Α-Ληθινό Φωτεινό σας Σώμα.

Εγκαρτερείτε υπομονετικά τώρα αγαπημένοι μου.

Οραματιστείτε τον εαυτό σας σαν ένα σπόρο κάτω από τη γη εν αναμονή της στιγμής που θα σπάσετε την επιφάνεια για να νιώσετε τον Ήλιο.

Βιώστε τον εαυτό σας σαν τον Ήλιο που είναι καλυμμένος από τα σύννεφα, αναμένοντας τη στιγμή που το Φως σας θα αποκαλυφθεί σε όλους εκείνους που θα το δουν.

Νιώστε τώρα ενότητάς σας με ΟΛΑ ΟΣΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

Νιώστε τα φτερά σας, αγαπημένοι μου.

Είστε σα μια πεταλούδα που αγωνίζεται να ελευθερωθεί από το κουκούλι της.

Νιώστε με, είμαι η ΙΛΙΑ-ΕΜΕίμαι ο Άγγελος που ακτινοβολεί μέσα στην ουσία του πυρήνα σας.

Είναι ώρα να νιώσετε, να βιώσετε εμπειρικά την Εστία, τώρα.

Είναι καιρός να θυμηθείτε και να απελευθερώσετε.

Να είστε θαρραλέοι. Όλα είναι όπως πρέπει να είναι.

Και τώρα αγαπημένοι μου, θα πρέπει να περιμένετε.

Η διαδικασία της επούλωσης  χρειάζεται Υπομονή και Πίστη.


Πείτε μαζί μου τώρα:

ΕΙΜΑΙ Ολοκληρωμένη/ος!

ΕΙΜΑΙ η Ακτινοβολία όλων όσων έχω βιώσει ποτέ!

Καλωσορίζω όλες τις αναμνήσεις στην επιφάνεια
της Συνειδητότητάς μου!

Είμαι έτοιμη/ος να επιστρέψω στην Α-Λήθεια μου,
στον Πολυδιαστασιακό Εαυτό* μου!


Μετάφραση: Φίλις Χρυσού


*Απόσπασμα από το βιβλίο μου: «ΚΟΣΜΙΚΗ ΜΥΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΣΤΗΝ 5Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ»

«…Σύμφωνα με τη δομή λειτουργίας του «Ιερού Δέντρου» - Πολυδιαστασιακού Εαυτού - Πολυσπινθήρα, αυτός μπορεί να διαιρείται σε πολλούς Σπινθήρες - Ψυχές. Αυτοί δύνανται να διασπείρονται σε Ενσαρκώσεις ή Εμφανίσεις*, να μην ενσαρκώνονται, να ενσαρκώνεται ένα συγκεκριμένο ποσοστό της Ενέργειάς τους και το υπόλοιπο να παραμένει σε Ανώτερες Διαστάσεις - ώστε μεταξύ τους να επικοινωνούν, να μεταφέρουν σε κάθε ενσάρκωση του ενός Σπινθήρα που μπορεί να είναι ένας Άνθρωπος ένα αρχείο Ενεργειακών και Πνευματικών Δεδομένων, ανάλογο με την αποστολή Ψυχής ή το μάθημα που έπεται 
να εκτίσει...»



H ανάλυση του Πολυδιαστασιακού Εαυτού στο βιβλίο…: 

http://andromeda-book.blogspot.gr/ 




Με Αγάπη,

Φίλις Χρυσού,

[Andromeda Galactica]




* Τα συγγράμματά μου υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα ιδιοκτησίας.
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνο με την πρόσθεση των συνδέσμων & του ονόματός μου. Ευχαριστώ για την κατανόηση.