20/12/13

Η ''ΛΙΜΝΗ ΠΟΥ ΕΠΝΙΞΕ'' ΤΟ ΝΑΡΚΙΣΣΟ...









Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ, Εγώ, Εγώ, Εγώ! Εγώ, Εγώ, Εγώ, Εγώ, ΕΓΩ! Εγώ! Εγώ, Εγώ!
Φίλις Χρυσού
[Αndrimeda Galactica]
*Tα συγγράμματά μου υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα ιδιοκτησίας.
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση μόνο με την πρόσθεση των συνδέσμων και του ονόματός μου. 
Ευχαριστώ για την κατανόηση.