2/1/13

Το μήνυμα που μου έδωσε η Γαία το 2011...

 
 


Το πνεύμα της Γαίας μας επικοινωνεί το μήνυμά της που είναι το εξής:

«Εάν οι άνθρωποι συντονιστείτε σε μια κοινή τελική έκβαση που θα συμβολίζει το Φως σε κάθε του εκδήλωση, θα πιστοποιήσετε για τον πλανήτη σας και εσάς τους ίδιους την αλλαγή ακόμη πιο γρήγορα, θα αγγίξετε τη θεϊκότητα μέσα σας ως Δημιουργοί. Ήρθε η στιγμή να επανενωθούμε, παιδιά του Ουρανού και της Γης, να μετουσιώσετε τη δύναμή σας σε ενέργεια και πράξη του συνδημιουργού που είναι ο άνθρωπος ο οποίος ορίζει ο ίδιος το πεπρωμένο του. Η προσήλωση στον κοινό σκοπό μπορεί να μεταλλάξει την ίδια στιγμή μια πραγματικότητα ολάκερη ενώ αυτό θα έπαιρνε πολύ περισσότερο χρόνο αν γινόταν σποραδικά. Συντονιστείτε τώρα ώστε να μεταβούμε μαζί στη νέα εποχή για όλους μας. Εγώ έχω βιώσει ξανά και ξανά τέτοιες αλλαγές με τη διαφορά ότι είδα μεγάλα πλήθη της ανθρωπότητας να χάνονται και να περνούν στα αστρικά πεδία προς επανενσάρκωση για άλλα σχέδια του συμπαντικού σχεδίου. Μείνετε μαζί μου, αξιοποιήστε το ανώτερο δυναμικό σας, εσείς που αγνοείτε τη δύναμη που ενέχετε, πιστέψτε στο θαύμα ώστε να καρποφορήσει κυρίως μέσα σας. Ο στόχος είναι να ανελιχθούμε όλοι μαζί στην ανώτερη κατάσταση ύπαρξης με τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Θέλω να είστε όσο το δυνατόν περισσότεροι εδώ μαζί μου όταν οι αλλαγές από ιδεατές θα είναι πραγματικές - και πρωταγωνιστές αυτού του δράματος θα είστε εσείς. Αυτό το δράμα θα έχει αίσιο τέλος εφόσον αυτή την ανώτερη ενεργειακή σφραγίδα θα την έχετε βάλει οι ίδιοι εσείς. Και προς το παρόν τα πηγαίνετε καλά…»

Φίλις Χρυσού - Αndromeda Galactica


[ Αυτό το μήνυμα περιέχεται στο βιβλίο μου που εκδόθηκε το Νοέμβρη του 2012 'ΚΟΣΜΙΚΗ ΜΥΗΣΗ ΤΗΣ ΓΗΣ ΣΤΗΝ 5Η ΔΙΑΣΤΑΣΗ': http://andromeda-book.blogspot.gr/
 

https://www.facebook.com/Andromeda.Galactica



*[Tα συγγράμματά μου υπόκεινται σε πνευματικά δικαιώματα ιδιοκτησίας.
Επιτρέπεται η αναδιμοσίευση μόνο με την πρόσθεση των συνδέσμων και του ονόματός μου.
Ευχαριστώ για την κατανόηση.]